استفاده از روغن نارگیل برای داشتن موهای ابریشمی
نوشته شده توسط : melika

 

روغن نارگیل سرشار از کربوهیدرات، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. مصرف این روغن علاوه بر اینکه روی سلامت داخلی بدن شما تاثیر مثبت می گذارد، می تواند برای موهایتان هم معجزه آسا باشد.

بهترین قسمت ماجرا این است که روغن نارگیل مواد شیمیایی موجود در اکثر محصولات پوست و مو را ندارد. با خرید و مصرف این روغن پر ارزش می توانید موهای نرم و ابریشمی داشته باشید. ما در این مطلب توضیح می دهیم که چطور روغن نارگیل روی شادابی و درخشندگی مو اثر می گذارد.

۵ فایده اصلی روغن نارگیل برای مو و طرز استفاده
۱- هوادهی و تهویه مناسب مو
روغن نارگیل سرشار از اسید لوریک و همینطور حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط کوچکتر است. شاید بپرسید این ترکیبات چه فایده ای برای مو دارند؟ روغن نارگیل در مقایسه با روغن های دیگر مثل روغن آفتابگردان یا روغن های معدنی، به راحتی در رشته های مو نفوذ می کند و به سرعت آنها را تغذیه می نماید.

برای درمان موهای آسیب دیده تان از روغن نارگیل به عنوان یک کاندیشنر یک شبه استفاده کنید. مقداری روغن نارگیل را در دست هایتان گرم کنید و بعد آن را روی موهای خشکتان ماساژ بدهید. برای موهای کوتاه ۱ قاشق چایخوری، برای موهای متوسط ۲ قاشق چایخوری و برای موهای بلند ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل کافیست. بعد از اینکه موها را با روغن ماساژ دادید سرتان را با حوله یا کلا بپوشانید تا از روغنی شدن بالش جلوگیری شود. اجازه بدهید یک شب روغن روی موهایتان بماند و روز بعد با شامپو سرتان را بشویید. توصیه می کنیم که حتما از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

ادامه مطلب...





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: